OGŁOSZENIE Nr 1/14
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CZĘSTOCHOWIE
z dnia 19 grudnia 2014 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
1) w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);
2) w zakresie wymagań pożądanych:
- mający co najmniej 10-letni staż służby w Policji,
- mający co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem,
- mający co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu jednostkami lub komórkami organizacyjnymi Policji nadzorowanymi przez stanowisko objęte postępowaniem;
3) w zakresie wymagań dodatkowych:
- posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, lub
- posiadanie wykształcenia wyższego o kierunku prawo lub administracja
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
- oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginał do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- zarządzanie podległą jednostką Policji w sposób pozwalający na efektywne i sprawne realizowanie wynikających z przepisów ustaw oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie zadań w zakresie ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie objętym działaniem kierowanej jednostki Policji,
- współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wynikającym z przepisów prawa na podległym terenie,
- kreowanie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku Policji, propagowanie podejmowanych przez Policję działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- podejmowanie decyzji oraz nadzór i koordynacja w sprawach realizowanych przez podległe mu służby,
- sporządzanie analiz, ocen i prognoz związanych ze stanem bezpieczeństwa publicznego na podległym terenie,
- zapewnienie stałego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dot. ochrony tajemnicy państwowej i służbowej, przepisów dotyczących bhp i ppoż.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie ul. Popiełuszki 5 w terminie do dnia 14 stycznia 2015 r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu, w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 34 369 1341 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze „Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji” w dokumencie „Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji”.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 13 lutego 2015 r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W CZĘSTOCHOWIE
insp. mgr Artur BEDNAREK