Komendant Komisariatu VI Policji w Częstochowie
OGŁOSZENIE Nr 1/12
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CZĘSTOCHOWIE
z dnia 9 stycznia 2012 roku
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji VI w Częstochowie KMP w Częstochowie
nadzorującego pion prewencji
§ 1.
-
W celu dokonania doboru na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji VI w Częstochowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
-
Zakres podstawowych zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
1) Zarządzanie podległą jednostką organizacyjną Policji pozwalające na efektywne, sprawne i jakościowe realizowanie ustawowych zadań Policji;
2) podejmowanie działań zmierzających do kształtowania właściwych relacji i stosunków międzyludzkich w kierowanej jednostce organizacyjnej;
3) przestrzeganie i nadzorowanie przestrzegania przez podwładnych przepisów o ochronie informacji niejawnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych;
4) zapewnienie dbałości o powierzone do użytkowania mienie w kierowanej jednostce organizacyjnej, a także racjonalne wykorzystanie środków przydzielonych do wykonywania zadań;
5) reprezentowanie komisariatu Policji na zewnątrz.
§ 2.
1. O w/wym. stanowisko mogą ubiegać się funkcjonariusze:
- pełniący służbę w Policji,
- spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
2. W trakcie oceny kandydatów preferowane będą również kompetencje wynikające z:
- co najmniej 10-letni staż służby w Policji
- co najmniej 5-letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej lub kryminalnej
3. Ponadto w postępowaniu kwalifikacyjnym dodatkowo oceniane będzie posiadanie przez kandydata:
- wykształcenie z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenie studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
- co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w prowadzeniu zajęć dydaktycznych jako „nauczyciel stowarzyszony”.
§ 3.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
-
CV i list motywacyjny,
-
uwierzytelnioną przez komórkę kadrową kopię ostatniej opinii służbowej kandydata
-
pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat, sporządzoną w oparciu o obowiązujące akty prawne, w tym w regulaminie jednostki,
-
pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne oraz przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z przepisami z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w zakresie określonym w Ogólnym trybie i zasadach prowadzenia postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego trybu (...) w rozdziale VI, wzór Nr 1 umieszczony na stronie internetowej www.jsp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji,
-
pisemne oświadczenie potwierdzające występowanie lub nie zależności kandydata tj. bycia małżonkiem(ą), krewnym(ą) do drugiego stopnia włącznie lub powinowatym(ą) pierwszego stopnia oraz w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z pracownikiem lub policjantem jednostki/komórki organizacyjnej Policji objętej postępowaniem (wzór oświadczenia dostępny jw.).
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
-
uwierzytelnione przez komórkę kadrową kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
§ 4.
-
Postępowanie kwalifikacyjne będzie prowadzone na zasadach określonych w „Ogólnym trybie i zasadach przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji” wprowadzonym do stosowania przez Komendanta Głównego Policji z dniem 14 listopada 2011 r.
-
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze odrębnej decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
§ 5.
Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie
ul. Popiełuszki 5 w terminie do dnia 23 stycznia 2012 r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji VI
w Częstochowie w sekretariacie nie otwierać”. Koperty będą otwierane komisyjnie
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 34 369 1341.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 16 lutego 2012 r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W CZĘSTOCHOWIE
insp. Maciej LECH