OGŁOSZENIE Nr 2/11
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CZĘSTOCHOWIE
z dnia 15 marca 2011 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Blachowni
nadzorującego pion prewencji
§ 1.
W celu dokonania doboru na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Blachowni ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O w/wym. stanowisko mogą ubiegać się funkcjonariusze:
-
pełniący służbę w Policji,
-
spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. z 2007 r., Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
W trakcie oceny kandydatów preferowane będą również:
-
wykształcenie wyższe z tytułem zawodowym magistra lub innym równorzędnym,
-
staż służby w Policji minimum 5 lat,
-
co najmniej 5 letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej,
-
doświadczenie w kierowaniu zasobami ludzkimi, potwierdzone stażem na stanowiskach kierowniczych,
-
poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne”.
6)ponadto w postępowaniu kwalifikacyjnym dodatkowo oceniane będzie posiadanie przez kandydata wykształcenia z zakresu organizacji, zarządzania ub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
-
CV i list motywacyjny,
-
kopię ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych,
-
pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,
-
pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,
-
potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
-
uwierzytelnione przez komórkę kadrową kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
-
zarządzanie podległą jednostką Policji pod nieobecność komendanta komisariatu w sposób pozwalający na efektywne i sprawne realizowanie wynikających z przepisów ustaw oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie zadań w zakresie ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie objętym działaniem kierowanej jednostki Policji,
-
współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wynikającym z przepisów prawa na podległym terenie,
-
kreowanie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku Policji, propagowanie podejmowanych przez Policję działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego,
-
podejmowanie decyzji oraz nadzór i koordynacja w sprawach realizowanych przez podległe mu służby,
-
sporządzanie analiz, ocen i prognoz związanych ze stanem bezpieczeństwa publicznego na podległym terenie,
-
zapewnienie stałego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dot. ochrony tajemnicy państwowej i służbowej, przepisów dotyczących bhp i ppoż.
§ 4.
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze odrębnej decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
§ 5.
Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie ul. Popiełuszki 5 w terminie do dnia 28 marca 2011 r. z dopiskiem „Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Zastępcy Komendanta Komisariatu Policji w Blachowni, w sekretariacie nie otwierać”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 34 369 1341.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 15.04.2011 r.