Komendant Komisariatu Policji w Koniecpolu
OGŁOSZENIE Nr 4/10
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W CZĘSTOCHOWIE
z dnia 29 grudnia 2010 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu
nadzorującego pion kryminalny
§ 1.
W celu dokonania naboru na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O w/w stanowisko mogą ubiegać się funkcjonariusze:
- pełniący służbę w Policji,
- spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami Rozporządzenia MSWiA z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakimi powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz.U. z 2007 r.,Nr 123, poz. 857 z późn. zm.).
Pożądane jest również:
- wykształcenie wyższe prawnicze lub z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi,
- staż służby w Policji minimum 10 lat,
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w służbie kryminalnej,
- doświadczenie kierowania zasobami ludzkimi, potwierdzone stażem na stanowiskach kierowniczych,
- poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne".
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny,
- kopie ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych,
- pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat,
- pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne,
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- zarządzanie podległą jednostką Policji w sposób pozwalający na efektywne i sprawne realizowanie wynikających z przepisów ustaw oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie zadań w zakresie ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie objętym działaniem kierowanej jednostki Policji,
- współpraca z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie wynikającym z przepisów prawa na podległym terenie,
- kreowanie w społeczeństwie pozytywnego wizerunku Policji, propagowanie podejmowanych przez Policję działań na rzecz poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego,
- podejmowanie decyzji oraz nadzór i koordynacja w sprawach realizowanych przez podległe mu służby,
- sporządzanie analiz, ocen i prognoz związanych ze stanem bezpieczeństwa publicznego na podległym terenie,
- zapewnienie stałego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów dot. ochrony tajemnicy państwowej i służbowej, przepisów dotyczących bhp i ppoż.
§ 4.
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze odrębnej decyzji powoła komisję do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego.
§ 5.
Oferty z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych należy składać w zaklejonych kopertach w sekretariacie Zespołu Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie ul. Popiełuszki 5 w terminie do dnia 12 stycznia 2011 r. z dopiskiem "Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Koniecpolu, w sekretariacie nie otwierać".
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Zespole Kadr i Szkolenia KMP w Częstochowie tel. 34 369 1341.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone dnia 31 stycznia 2011 r.